niedziela, 17 sierpnia 2014

Trzecie podsumowanie sierpnia

Ten tydzień był dość owocny, zapewne przez spadek temperatury. Skupiłam się na nauce angielskiego oraz kursach online. Wzięłam się również za programowanie i zaczęłam przyswajać pojęcia z zakresu stanu naprężenia. Zrobiłam również kilka rozdziałów z niemieckiego, ale tak jak wspomniałam - nie jest to dobry samouczek. W tym tygodniu wcale nie ruszyłam szwedzkiego, nie wiem czy jeszcze do niego wrócę w tym miesiącu. Sam język jest świetny i chciałabym opanować jego podstawy, ale ostatnio wcale nie mam do tego motywacji. Nie chcę się zmuszać, więc jak na razie spokojnie czeka na swoją kolej. 

W przyszłym tygodniu chcę skupić się na materiale na studia - dokończyć pisanie projektu i zrobić większość zestawów ćwiczeń z języka VBA. Oprócz tego ważny jest dla mnie angielski, więc bardzo chciałabym zrobić pozostałe ćwiczenia z książki "Grammar for IELTS" oraz zamieścić jej recenzję. Poza tym dwa kolejne rozdziały z "Objective IELTS" i ruszyć wreszcie "Vocabulary for IELTS". 

Do końca sierpnia zostały jeszcze dwa tygodnie. Jeśli tylko motywacja mi nagle nie spadnie to będzie dobrze. Byle do przodu! :)

IELTS
  • Objective: Unit 4, 5, 6, 7, 8 Zrobiłam rozdziały 4 i 5
  • Grammar: Unit 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 Zrobiłam rozdziały 11-18
  • Vocabulary: Unit 3, 4, 5, 6

NIEMIECKI
  • Niemiecki na poziomie (całość). Zrobiłam 7/30 rozdziałów

SZWEDZKI
  • Pimsleur Swedish Comprehensive (30 unitów). Zrobiłam 2/30 rozdziałów

INŻYNIERIA
  • Napisać projekt pieca próżniowego.
  • Nauczyć się mechanika naprężenia. Zrobiłam sobie porządne notatki i teraz próbuję je zapamiętać.
  • Nauczyć się angielski prezentacja o procesie wielkopiecowym.
  • Nauczyć się programowania w języku VBA – podstawy (www.tezet.zut.edu.pl). Zrobiłam 1/9 zestawów ćwiczeń.
  • Obliczenia inżynierskie – poćwiczyć.

FINANSE
  • Zarobić 300 zł na sprzedaży książek. Zarobiłam 253/300 zł
  • Zarobić 200 zł na korepetycjach. Zarobiłam 120/200 zł

MOOCs
Coursera
  • skończyć Advanced Competitive Strategy Zdobyłam 82,5%
  • skończyć How to Succeed in College Przerobiłam 5/5 modułów
  • zacząć i skończyć Learning How to Learn: Powerful mental tools to help you master tough subjects Przerobiłam 3/4 modułów
  • obejrzeć wykłady z Managing Your Time, Money, and Career: MBA Insights for Undergraduates Obejrzałam 6/10 wykładów
edX
  • skończyć Leaders of Learning Zdobyłam 75%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz