niedziela, 3 sierpnia 2014

Pierwsze podsumowanie sierpnia

Minęły dopiero trzy dni, ale chciałabym robić moje podsumowania w niedziele, dlatego dzisiaj donoszę o moich pierwszych postępach. Jak na razie nie ruszyłam niczego związanego z IELTSem ani studiami. W sobotę spędziłam kilka godzin na wystawianiu książek na aukcje, a później cieszyłam się piękną pogodą. Postępy są w nauce niemieckiego i szwedzkiego, chociaż podchodzę do nich zupełnie inaczej - zapewne wkrótce wszystko opiszę w osobnych postach. Jeśli chodzi o kursy to idzie mi bardzo dobrze i myślę, że za tydzień będę już mogła jeden z nich wykreślić z listy. Oczywiście nie wszystkie moduły zrobiłam w ciągu tych trzech dni, zaznaczyłam tylko ile mam już za sobą.

Wczoraj dostałam maila od opiekuna projektu na studiach, że jestem zakwalifikowana na wakacyjny kurs angielskiego we wrześniu. Całość jest bezpłatna, grupy max. 7 osobowe, z całego roku wzięli pierwsze 35 osób. Jedyne co mnie zastanawia to poziom tych dodatkowych zajęć. Przez trzy semestry miałam dodatkowy angielski techniczny, po 3h tygodniowo, jednak poziom był tak niski, że nie nauczyłam się absolutnie niczego nowego. Mam nadzieję, że teraz będzie inaczej.

IELTS
  • Objective: Unit 4, 5, 6, 7, 8
  • Grammar: Unit 11-25
  • Vocabulary: Unit 3, 4, 5, 6

NIEMIECKI
  • Niemiecki na poziomie (całość). Zrobiłam 2/30 rozdziałów

SZWEDZKI
  • Pimsleur Swedish Comprehensive (30 unitów). Zrobiłam 2/30 rozdziałów

INŻYNIERIA
  • Napisać projekt pieca próżniowego.
  • Nauczyć się mechanika naprężenia.
  • Nauczyć się angielski prezentacja o procesie wielkopiecowym.
  • Nauczyć się programowania w języku VBA – podstawy (www.tezet.zut.edu.pl).
  • Obliczenia inżynierskie – poćwiczyć.

FINANSE
  • Zarobić 300 zł na sprzedaży książek. Wystawiłam 71 książek na Allegro
  • Zarobić 200 zł na korepetycjach. Zarobiłam 30/200 zł

MOOCs
Coursera
  • skończyć Advanced Competitive Strategy Przerobiłam 5/7 modułów
  • skończyć How to Succeed in College Przerobiłam 3/5 modułów
  • zacząć i skończyć Learning How to Learn: Powerful mental tools to help you master tough subjects Przerobiłam 1/4 modułów
edX
  • skończyć Leaders of Learning Przerobiłam 3/5 modułów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz