niedziela, 24 sierpnia 2014

Czwarte podsumowanie sierpnia

Udało się! Dokończyłam projekt i zrobiłam 4 zestawy ćwiczeń z VBA - jest nieźle. Zrobiłam też pozostałe ćwiczenia z "Grammar for IELTS" i kolejne dwa rozdziały z "Objective IELTS". Jeśli chodzi o niemiecki to zrobiłam jeszcze kilka tematów - do 9 i porzuciłam ten samouczek. Całkowicie zniechęca do nauki, może zabiorę się za coś innego do odświeżania niemieckiego.

Sprzedałam kilka kolejnych książek, jestem prawie na bieżąco z kursami - nowe materiały ukazują się w soboty i niedziele, gdy zazwyczaj nie mam ochoty na siedzenie przed komputerem. Znalazłam również kilka nowych kursów, które tylko przeglądam. W tym tygodniu również zaproponowano mi pracę w szkole językowej. Poważnie zastanawiam się nad tą propozycją i jeśli tylko podołam czasowo to ją przyjmę. 

Do końca miesiąca został tydzień. Powinnam zrealizować plany dotyczące nauki angielskiego, te dotyczące finansów i MOOCów raczej też. Porzuciłam niemiecki i szwedzki, na wrzesień pomyślę nad nowymi sposobami nauki. Zrealizuję większość planów dotyczących studiów - podejrzewam, że zrobię wszystkie oprócz ostatniej "kropki", czyli obliczeń inżynierskich. Dowiedziałam się, że kolokwium będzie w ostatnim tygodniu września, więc na ćwiczenie mam jeszcze aż 4 tygodnie.

Dzisiaj obejrzałam odcinek "El Hormiguero", jest to hiszpański program telewizyjny podobny trochę do naszego "Szymon Majewski Show" jeśli ktoś jeszcze o czymś takim pamięta :). Jest prowadzący, są dwie gwiazdy, krótka rozmowa a później jakieś "show" - skecze, pokazy, konkurencje. Odcinek trwa około 40 minut, są wrzucane na YouTube na ten kanał. Nie zrozumiałam wszystkiego, ale ogólny przekaz tak. Bardzo dawno nie używałam hiszpańskiego, więc na początku było mi ciężko, ale po 15 minutach w pełni mogłam się cieszyć programem. Zdecydowanie polecam, można się pośmiać :).

IELTS
  • Objective: Unit 4, 5, 6, 7,Zrobiłam rozdziały 4, 5, 6 i 7
  • Grammar: Unit 11 - 25 Zrobiłam całość
  • Vocabulary: Unit 3, 4, 5, 6 Zrobiłam rozdział 3

NIEMIECKI
  • Niemiecki na poziomie (całość). Zrobiłam 9/30 rozdziałów

SZWEDZKI
  • Pimsleur Swedish Comprehensive (30 unitów). Zrobiłam 2/30 rozdziałów

INŻYNIERIA
  • Napisać projekt pieca próżniowego. Napisałam moją część - 13 stron.
  • Nauczyć się mechanika naprężenia. Zrobiłam sobie porządne notatki i teraz próbuję je zapamiętać.
  • Nauczyć się angielski prezentacja o procesie wielkopiecowym.
  • Nauczyć się programowania w języku VBA – podstawy (www.tezet.zut.edu.pl). Zrobiłam 4/9 zestawów ćwiczeń.
  • Obliczenia inżynierskie – poćwiczyć.

FINANSE
  • Zarobić 300 zł na sprzedaży książek. Zarobiłam 323/300 zł
  • Zarobić 200 zł na korepetycjach. Zarobiłam 180/200 zł

MOOCs
Coursera
  • skończyć Advanced Competitive Strategy Zdobyłam 82,5%
  • skończyć How to Succeed in College Przerobiłam 5/5 modułów
  • zacząć i skończyć Learning How to Learn: Powerful mental tools to help you master tough subjects Przerobiłam 3/4 modułów
  • obejrzeć wykłady z Managing Your Time, Money, and Career: MBA Insights for Undergraduates Obejrzałam 6/10 wykładów
edX
  • skończyć Leaders of Learning Zdobyłam 75%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz