środa, 7 listopada 2012

Środa to najcięższy dzień tygodnia

Już tak późno, a ja nadal tak bardzo do tyłu! Za to mam dobry humor, bo dostałam dzisiaj dwie piątki! Z kartkówki z fonetyki i z projektu z budowy maszyn. To naprawdę podnosi na duchu!

Na szczęście na jutro nie mam nic konkretnego do roboty, więc mogę zająć się zaległościami. Za to jutro znów niestety pobudka wczesnym rankiem i powrót wieczorem. Na szczęście mam zajęcia z niewielkimi przerwami, więc będę miała czas na zadania z chemii ;)

  1. Byłam na fonetyce i ćwiczyłam wymowę samogłosek
  2. Byłam na budowie maszyn i uczyłam się wymiarować
  3. Ćwiczyłam na WFie - miałyśmy aerobik na piłkach ;)
  4. Byłam na łacinie i poznałam kolejne dwa czasy
  5. Byłam też na korkach u mojej ulubionej uczennicy
  6. Opracowałam formy wyrażania czasu przyszłego (A Practical English Grammar - T. Martinet)
  7. Powtórzyłam czasy teraźniejsze i przeszłe (Advanced Grammar in Use - M. Hewings)
  8. Zrobiłam powtórki w Anki (88 kart)
Powinnam jeszcze dokończyć zadania z logarytmów, ale oczy już całkiem mi się kleją, a jeszcze mam część Raju utraconego do przeczytania. Jak zwykle odpocznę w niedzielę ;)

2 komentarze:

  1. Gdy czytałam tego posta przeczytałam na początku "Ćwiczyłam na WFie i miałyśmy aerobik NA SZPILKACH";)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł! Na pewno byłoby trudniej niż normalnie XD

      Usuń