sobota, 26 stycznia 2013

Przetrwałam ten męczący tydzień!

W tym tygodniu udało mi się wszystko pozaliczać, więc wiele przedmiotów mam z głowy ;) Niestety okazało się, że mam jeszcze kolokwium z języka biznesu do poprawki - to moja jedyna "zaległość". Po pierwszym tygodniu sesji na Politechnice 9 z 14 przedmiotów mam już z głowy, na UŚu sesja dopiero od poniedziałku.

Już z głowy:
  1. WF
  2. Łacina
  3. Gramatyka praktyczna
  4. Fonetyka praktyczna
  5. Rozumienie tekstu
  6. Konwersacja
  7. Niemiecki gramatyka praktyczna
  8. Filozofia
  9. Socjologia
  10. Matematyka
  11. Chemia ćwiczenia
  12. Chemia wykłady (egzamin)
  13. Budowa maszyn projekt
  14. Budowa maszyn wykłady
  15. Ochrona środowiska
W tym tygodniu:
  1. Egzamin z praktycznej nauki języka angielskiego (pisemny, I termin)
  2. Egzamin z praktycznej nauki języka angielskiego (ustny, I termin)
  3. Prawo gospodarcze (kolokwium zaliczeniowe, I termin)
  4. Ochrona własności intelektualnej (kolokwium zaliczeniowe, I termin)
  5. Fizyka (kolokwium zaliczeniowe, I termin)
  6. Niemiecki konwersacja (zaliczenie ustne)
  7. Język biznesu (ustna poprawa kolokwium)
  8. Językoznawstwo (egzamin)
Dzisiaj byłam w Szczyrku na nartach, miałam dwuletnią przerwę i po prostu nóg nie czuję! Ale świetnie mi się jeździło i mam zamiar to powtórzyć na początku lutego. Dzisiaj już nic się nie uczę, ta sobota jest moją nagrodą za pracowity tydzień ;) Jutro czeka mnie powtórka słówek i gramatyki do egzaminu, no i nauka fizyki na kolokwium. Niestety mam problem logistyczny i nie wiem czy dam radę podejść do egzaminu ustnego - teoretycznie zaczyna się on o 10, a kolokwium z prawa o 11. Podobno nie ma drugiego terminu kolokwium, bo za samą obecność na nim już jest trója. Jeśli nie pójdę to pewnie będę musiała zdawać ustnie... Dlatego pewnie nie podejdę do egzaminu ustnego i poczekam na drugi termin, a szkoda, bo wolałabym mieć już to wszystko z głowy. Powolutku byle do przodu! ;)

3 komentarze:

  1. Ja Cię kobieto podziwiam :) Pisałam Ci to już chyba ze 100 razy to napiszę i 101 :)
    Trzymam dalej kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. co studiujesz na uś? ja- matematykę:) super blog, podziwiam Cię

    OdpowiedzUsuń